Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Хто кого? Маршрутні перевезення – Державтоінспекція, війна чи взаєморозуміння?

На сьогоднішній день маршрутні таксі стали невід'ємною частиною нашого життя. Представити своє пересування без них практично неможливо, навіть деякі власники особистого автотранспорту часто прибігають до послуг таких таксі. І відповідно, попит народжує пропозиції! По наявним у Державтоінспекції відомостям нас перевозять 5863 маршрутних таксі по дорогах міста й області!!! Така кількість транспорту, що з'явилась за останні 10 років, природно не може залишитися непоміченою у загальному потоці автомобілів, що заполонили проїзну частину. І тільки ледачий не буде їх лаяти, лаяти за все:
за небезпечне водіння водіїв маршрутних таксі, для яких це не тільки транспортний засіб, а й основне джерело доходу, відповідно звідси і погоня за кожним клієнтом
за перевищення швидкості руху, різкі переміщення з ряду в ряд, несподівані зупинки за вимогою пасажирів "посеред дороги" у не встановлених для зупинки місцях
за технічний стан автомобілів, що залишає бажати кращого
за невідповідне нормам і стандартам переобладнання з метою одержання якнайбільше посадкових місць
за перевезення стоячих пасажирів…

І цей перелік питань можна ще продовжувати, проте щодня маршрутки виходять у рейс і везуть, везуть своїх пасажирів.
А хто за кермом? У забуті часи СРСР перш, ніж сісти за кермо джерела підвищеної небезпеки, що перевозить людські життя, водій повинен був мати водійський стаж не менш 3 років, класність водіння (водійський стаж на легковому автомобілі + водійський стаж на вантажному автомобілі), а також було поняття водійське посвідчення з правом роботи за наймом. Зараз же, якщо Вам виповнилося 19 років, у Вас є безупинний водійський стаж 3 роки, (порахуємо – у 18 років Ви отримали водійське посвідчення категорії «В» + 3 роки =21). У 21 рік новоспечений ас-водій готовий займатися перевезенням пасажирів, причому в одному транспортному засобі одночасно їде до 10 чоловік (і більше!!!). За кермом новачок, а за вікном магістралі і потік автомототранспорту, ще і пішоходи, що весь час квапляться. Не важко розгубитися, заплутатися і не справитися з керуванням, а при цьому треба ще і гроші зібрати, здачу дати...
Багато автотранспортних підприємств, приймаючи водіїв на роботу не завжди сумлінно підходять до проблеми добору кадрів: приймають водіїв без водійського стажу; не проводяться відповідні інструктажі перед виїздом на маршрут; не всі знов прийняті на роботу водії проходять іспитовий термін як стажисти. Закриваються очі на минулі "заслуги" – водія звільнили з одного АТП за порушення трудової дисципліни, ігнорування вимог Правил дорожнього руху, а він знайшов місце в іншому АТП, але при цьому його відношення до роботи аж ніяк не змінилося. Не всі автотранспортні підприємства ведуть облік і аналіз порушень водіями ПДР, виявлених співробітниками ДАІ. Трапляються факти, що деякі керівники відносяться до дій інспектора ДАІ, як до упереджених і замість того, щоб провести роботу на підприємстві і покарати горе-водія, починають давити на інспектора, залякуючи його своїм впливом і авторитетом. Нагадуємо, що якщо керівники автопредприємств не будуть проводити ретельний професійний добір при прийомі на роботу водіїв, то цей природний добір проведе за них Дорога. Тільки якою ціною?! Ціною життя і здоров'я ні в чому не винних пасажирів, що сумлінно платять за проїзд!!! Сподіваємося, що наявні в автопредприємствах інженери з БДР сумлінно виконують свою роботу і покликані вирішувати загальну з Державтоінспекцією задачу – забезпечення безпеки дорожнього руху.
Шановні водії маршрутних таксі, у пункті 5.5 Правил дорожнього руху зазначено, що пасажири мають право на безпечне перевезення себе і багажу, так не позбавляйте ж їх цього права.
Не є таємницею, що Державтоінспекція на сьогоднішній день не має адекватних важелів впливу на порушників. Інспектор ДАІ своїми повноваженнями намагається випередити ДТП, впливати на порушників – попередженням, штрафом, про розмір якого, навіть смішно говорити. Перетворившись в статиста на дорозі, що фіксує факт уже здійсненого ДТП, інспектор вислуховує часом у свою адресу ще й обвинувачення, терпить неповажне відношення до себе.
Під час комерційних взаємин, кожний хоче дістати матеріальний прибуток, вимірити своє благополуччя гривнею, а може варто замислитися? ЖИТТЯ все-таки дорожче, його не купиш, а здоров'я цінніше всіх коштовних благ!!!
Про те, що проблема маршрутних перевезень не може залишатися осторонь від погляду Державтоінспекції, говорять цифри. Так з початку року за участю "маршруток" відбулося 34 ДТП, з них з вини водіїв "маршруток" - 8. Як наслідок, 3 чоловіка загинуло, 63 отримали травми різного ступеня ваги. Співробітниками Державтоінспекції Дніпропетровської області виявлено 3035 випадків порушення Правил дорожнього руху водіями маршрутних таксі. Особливе обурювання викликає той факт, що 9 водіїв знаходилися в стані алкогольного сп'яніння. І ці горе-водії випущені на маршрути для здійснення перевезення пасажирів!!!
Наведемо приклади так, 06.02.2007 року співробітниками ДАІ в с.Васильківка був зупинений шкільний автобус БАЗ, що перевозив школярів до місця навчання, водій автобуса, 1976 року народження, керував автобусом у стані алкогольного сп'яніння.
04.02.07р. був зупинений автомобіль ГАЗ 32213, що належить АТП 11231. Водій, 1956 року народження, так само керував автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.
06.02.2007р. на пр.Миру в м.Дніпропетровську нарядом ДПС ДАІ за перевищення встановленої швидкості було зупинено маршрутне таксі маршруту № 37. Під час перевірки було встановлено, що водій зазначеної "маршрутки", громадянин 1980 року народження, в 2005 році судом за керування транспортом в стані сп’яніння був позбавлений права на керування транспортними засобами на 24 місяці, а також за створення аварійної ситуації терміном на 12 місяців, однак продовжував керувати транспортним засобом і здійснювати пасажирські перевезення. На зазначеного водія було складено адміністративний протокол, посвідчення водія було вилучене.
З метою попередження аварійності з вини водіїв транспортних засобів, що здійснюють пасажирські перевезення, Управлінням Державтоінспекції області з 18 січня проводяться спеціальні заходи, у ході яких здійснюється відпрацювання місць зосередження маршрутних таксі, ведеться перевірка технічного стану мікроавтобусів як при виїзді на лінію, так і на маршруті руху. Особлива увага звертається на дотримання правил безпечного перевезення пасажирів. До проведення профілактичних заходів залучаються також і співробітники податкової адміністрації, що перевіряють законність здійснення трудової діяльності водіїв.
За період рейдових заходів 526 автомобілям, що здійснюють перевезення пасажирів, заборонена експлуатація з вилученням державних номерних знаків, а це не багато не мало кожна десята "маршрутка".
Інспекторами ДАІ щодня фіксується в середньому 130-150 випадків порушення Правил дорожнього руху водіями маршрутних перевізників, складаються адміністративні протоколи. Керівники підприємств-перевізників з найбільш низькою транспортною дисципліною запрошуються на наради ліцензійної комісії з питання позбавлення ліцензії. Державтоінспекцією з початку року надіслано 23 подання в Територіальне Управління Глававтотрансінспекції для вирішення питання про позбавлення ліцензії, а також 33 приписи у виконавчі органи влади.
Державтоінспекція закликає всіх керівників підприємств і водіїв, що здійснюють перевезення пасажирів, змінити своє відношення до безпеки дорожнього руху, здоров'ю і життю інших, бути взаємоввічливими, поважати закон і дотримуватись правил доріг. Тільки спільними зусиллями, розуміючи, що дорога помилок не вибачає нікому не залежно від статті, віку, фінансового стану, положення в суспільстві, ми зможемо стати партнерами.


Група профілактичної роботи Управління ДАІ в Дніпропетровській області

8-02-2007, 16:09
Інформація
Коментувати новини на сайті можливо тільки протягом 1 днів з дня публікації.
Сектори з обслуговування міст та районів:
Інші підрозділи:
 
Опитування

"Щоб Ви запропонували для поліпшення стану безпеки дорожнього руху?"

збільшити штрафи (відповідальність) за порушення ПДР
удосконалити дорожню інфраструктуру та організацію дорожнього руху
проводити роз’яснювальну роботу за допомогою ЗМІ та соцреклами
підвищити якість навчання водіїв в автошколах
посилити контроль з боку поліції за дотриманням ПДР України учасниками руху
579_20.jpg , Назад Вперед
Соціальна реклама - Увага! Діти на дорозі!
Докладніше
433_ucraina280.jpg Назад Вперед

Робота з дітьми

Поради батькам про безпеку Дорожнього руху
Докладніше
«    Червень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Календар ВБДР інформує

ДАІ інформує     
Графік зведень за місяць

ДТП за добу9
В них загинуло людей2
В них травмовано людей7
Всього виявлено порушень ПДР України217
Керування у стані алкогольного сп’яніння 11
Перевищення встановленої швидкості руху-
Проїзд на заборонений сигнал світлофора1
Порушення правил обгону2
Порушення правил проїзду перехресть6
Порушення правил проїзду пішоходних переходів19
Порушення ПДР пішоходами31


Станом на 24.11.2016

Кількість


Графік зведень за останні 30 днів

Міністерство внутрішніх справ України
Погода за вікном

Погода по г.Днепропетровск
© Відділ безпеки дорожнього руху УПД ГУНП в Днiпропетровській областi, 2011 р.
При використанні матеріалів з сайту, посилання на ресурс обов’язкове!
Створення сайту лабораторія сайтів a2b, © ТОВ «ЮМА-ТЕХНІКА»